استودیو Game Science اعلام کرد که Black Myth: Wukong از DLSS 3.5 و Path Tracing پشتیبانی می‌کند.

بازی‌های ویدیویی همواره نقش بسزایی در جذب توجه بازیکنان و علاقه‌مندان به این صنعت دارند. در ادامه مطلب با پاژیک همراه باشید!

این بازی‌ها، با گرافیک‌های خیره‌کننده و داستان‌های جذاب، توانسته‌اند جامعه گیمینگ را با خود سوگوار و معتاد کنند.

یکی از بازی‌هایی که از ابتدا توانسته است کنشنامه موفقی را به دست بگیرد، بازی “Black Myth: Wukong” است که توسط استودیو Game Science در حال توسعه است.

“Black Myth: Wukong” با ارائه گرافیکی فوق‌العاده و یک داستان جذاب، نظر بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی را به خود جلب کرده است.

 هر نمایش جدید از این بازی، باعث فراتر رفتن از مرزهای فنی پیشین شده و نشان از تلاش و تمایل استودیو سازنده به ارائه چیزی بی‌نظیرتر از گذشته است.

به منظور بهبود تجربه بازیکنان، شرکت انویدیا اعلام کرده که “Black Myth: Wukong” از فناوری‌هایی مانند DLSS 3.5 و Path Tracing پشتیبانی خواهد کرد.

 این ویژگی‌ها باعث بهبود کیفیت بصری بازی، از جمله نورپردازی، انعکاسات آب، سایه‌های پرتویابی‌شده و جزئیات بیشتر در بازی می‌شوند.

مدعیان انویدیا با ابراز اطمینان از کیفیت بصری بی‌نظیر این بازی، تأکید می‌کنند که بازیکنان می‌توانند از جلوه‌های واقع‌گرایانه و دلچسب این اثر لذت ببرند.

این فناوری‌ها به کمک رهگیری پرتو و بازتاب نور، جزئیات بیشتری از محیط بازی را نمایان می‌کنند و تجربه بازی را به سطح جدیدی از واقع‌گرایی می‌رسانند.

منتظر مانده‌ایم تا در تاریخ ۲۰ اوت ۲۰۲۴ “Black Myth: Wukong” برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه شود و به طرفداران این بازی، یک تجربه بی‌نظیر از جذابیت و هیجان ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *