تغییر سیاست به کار حضوری

استودیو راکستار گیمز همواره با مسائل کرانچ و فشار کاری مواجه بوده و با نزدیک شدن به عرضه بازی GTA 6، ترس از این موضوع در اعضای تیم افزایش یافته است. با پاژیک همراه باشید!

در پایان ساخت Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۸، کرانچ بسیاری بر روی سازندگان این بازی اعمال شد و این موضوع با حواشی همراه بود.

راکستار در چند سال اخیر تلاش کرده است تا راه حلی برای این مسئله پیدا کند و محیط کاری ایمن و سالم را فراهم آورد، اما تغییرات اخیر نگرانی‌ها را افزایش داده است.

چند روز پیش بازی GTA 6 به فاز نهایی ساخت وارد شده و راکستار دستوری صادر کرده که کارمندان باید از ماه آوریل به بعد پنج روز کامل در هفته به دفتر بازگردند.

اتحادیه کارگران بازی IWGB و اعضای راکستار اعتراض خود را به این سیاست جدید که کاملا متفاوت از سیاست‌های گذشته است، اعلام کرده‌اند.

هدف Rockstar Games از انجام این کار اطمینان از بهره‌وری و امنیت تا حد امکان قبل از عرضه بازی بسیار مورد انتظار GTA 6 است، اما در بیانیه IWGB آمده است که استودیو هیچ مدرکی برای ادعاهای خود درباره نگرانی‌های امنیتی و کاهش بهره‌وری ارائه نکرده است، که این نشان می‌دهد که مدیران استودیو هیچ مشورتی با کارکنان خود نداشته‌اند.

بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد، احتمالا نسخه پی‌سی با یک سال تاخیر در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *