هاوارد میگوید: “هیجان زده هستیم که همه این کارها را انجام دهیم و چیزها را به بیرون ارائه کنیم.”
فرنچایز Fallout در تلاش برای بهبود بروزرسانیهای نسل بعدی، بهرغم چالشها، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
Bethesda، تولیدکننده این فرنچایز، اعلام کرده که از حمایت خود از بازی Starfield پشیمان نخواهد شد. این بازی RPG فضاپیمایی، با انتشار اولین بسط پولی خود به نام Shattered Space در پاییز امسال، توانسته است بخش بزرگی از توجه را به خود جلب کند.
با اضافه کردن نقشههای جدید برای شهرها و بهروزرسانیهایی در زمینه کشتیسازی، Bethesda به دنبال بهبود تجربه بازیکنان است.
همچنین، کارگردان بازی، تاد هاوارد، در مصاحبههایی با Kinda Funny Games اعلام کرده است که تیمش در حال اضافه کردن “حالت های نمایش دیگری” برای بازیکنان Xbox Series X/S است.
او افزوده که تلاش دارند تا تمامی این امکانات را به بازی اضافه کنند و از اینکه چیزهای جدیدی را به بازی ارائه دهند، بسیار هیجان زده هستند.
اما استارفیلد، که در حال حاضر با سرعت 30 فریم در ثانیه روی Xbox Series X/S اجرا میشود، همچنان یک منبع بحث و جدل است.
هاوارد خاطرنشان کرده است که بازی میتوانسته بالاتر از این سرعت اجرا شود، حتی گاهی اوقات به 60 فریم در ثانیه میرسید، اما ترجیح آنها به “ثبات” این اجرا بوده است.
این امکان وجود دارد که بهبودهایی برای فعال کردن 60 فریم در ثانیه یا حتی 45 فریم در ثانیه اعمال شود.
زمان انتشار بهزودی مشخص خواهد شد و تیم توسعهدهنده همچنان منتظر بازخوردهای کاربران است. این بازی همچنین برای رایانههای شخصی علاوه بر Xbox Series X/S در دسترس خواهد بود.