GTA 6 با ری-تریسینگ تجربه بصری چشمنوازی خواهد داشت
Grand Theft Auto 6 از زمان انتشار تریلر اول، تمرکز قابل توجهی روی جنبههای بصری داشته است. آنالیزها نشان دادند که عناصری مانند سایهها و بازتابهای پرتویابی در بازی وجود دارند.
حالا، با آگهی استخدام برنامهنویس گرافیک باسابقه توسط Rockstar Games، واضح است که GTA 6 به شدت بر روی فناوری ری-تریسینگ تمرکز دارد. انتظار میرود این بازی اولین بازی AAA این شرکت باشد که از رهگیری پرتو بهره میبرد.
این تمرکز بر روی ری-تریسینگ ممکن است باعث کاهش سازگاری بازی با سختافزارهای قدیمی شود. برنامههای مشابه از این فناوری بهره میبرند که باعث شده تا کنسولها و کامپیوترها به چالش کشیده شوند.
این امر میتواند به مزیت کنسولهای جدید مانند پلی استیشن 5 پرو و ورود به نسل ۱۰ ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس تبدیل شود.
تازهترین آگهی استخدام نیز نشان میدهد که Rockstar Games به دنبال جذب برنامهنویس گرافیک با تجربه است. این نشان میدهد که شرکت به دنبال بهبود بیشتر گرافیک بازی است، مشابه بازیهایی مانند Marvel’s Spider-Man 2 که از ری-تریسینگ استفاده کردند.
بازی GTA 6 از لحاظ توسعه نیز در حال پیشروی است. توجه Rockstar Games به جزئیات و کیفیت بینظیر این بازی را تأیید میکند. تا سال ۲۰۲۵، انتظار میرود GTA 6 به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتقل شود.