سازندگان بازی از انتخاب بازیکنان گفتند

از Life is Strange تا Vampyr، بازی‌های استودیو DON’T NOD  غالباً بر مکانیک انتخاب و بازتاب آن پافشاری و اصرار دارند و گسترش دهنده با عنوان اکشن نقش‌آفرینی آینده‌، Banishers: Ghosts of New Eden، آن را دوچندان می‌کند.

ویدئویی که به تازگی از طریق سازندگان در مورد شیوه ساخت انتشار یافته، این دیدگاه از تجربه بازی را مخصوصاً متمایز می‌کند و جزئیات جدیدی در مورد خواسته‌های بازیکنان ارائه می‌دهد. Banishers: Ghosts of New Eden روی Antea Duarte و Red Mac Raith، شکارچیان باتجربه ارواح که عاشق یکدیگر هستند، تمرکز خواهد کرد.

به عنوان Banishers، آن‌ها سوگند خورده‌اند که از دنیای زنده‌ها در مقابل مردگان حفاظت کنند، ولی وقتی آنته‌آ می‌میرد و خودش در قالب یک روح برمی‌گردد، با انتخاب سختی روبرو می‌شوند: آیا اجازه این را بدهند تا از دنیا برود یا کوشش کنند او را زنده کنند؟

به نظر می رسد که مکانیک اصلی انتخاب از اینجا می آید، به این دلیل که برای انجام گزینه دوم، رِد مک ریث باید تا آنجا که قادر است افراد زیادی را بکشد که در نتیجه بتواند از روح آن‌ها برای زنده کردن مجدد آنته‌آ بهره ببرد.

ویدئوی اخیر تولیدکنندکان یک کوئست از بازی را نمایش می‌دهد که مکانیک  گزینش و واکنش آن نمایش داده می‌شود. رِد با زنی  مواجه می‌شود که از طریق روح شوهر مرده‌اش آزار می‌بیند. او شریکی بدرفتار در زندگی بوده، در حال حاضر پس از مرگ نیز درپی کینه‌جویی از مردی است که همسر سابقش عاشق او شده بود.

در اینجا، بازیکنان قادر هستند انتخاب کنند که آیا می‌خواهند شوهر مُرده را تبعید کنند، به او کمک کنند تا این دنیا را رها کند، کوتاهی و خطا را به گردن زن یا شریک جدیدش بیندازند یا شاید حتی یکی از آن‌ها را برای کمک به بازگرداندن آنته‌آ، از بین ببرند.

برابر DON’T NOD، بازی Banishers: Ghosts of New Eden پنج خاتمه مختلف خواهد داشت که «مجموع تصمیمات زیادی که باید می‌گرفتید را آشکار و  بازتاب می‌کند».

Banishers: Ghosts of New Eden در ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *